Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"R.P. Badoni"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anand Sreeram, Veena Yadav, Rabindra Kumar Padhan, Naduhatty Selai Raman, R.P. Badoni, Chandra Sekhar Mohanta
Publikováno v:
International Journal of Pavement Engineering. 22:1143-1154
Existing research has shown that the inclusion of polyethylene terephthalate (PET)-based additives can help in improving the performance of crumb rubber-modified bitumen (CRMB). However, its field ...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Road Materials and Pavement Design. 18:999-1006
Polyoctenamer, crumb rubber (CR) and sulphur were combined to modify the base bitumen in order to improve the performance of bitumen. Based on the results obtained from conventional tests (penetration, softening point, elastic recovery, viscosity and
Publikováno v:
Energy for Sustainable Development. 31:24-49
Ever growing world energy demands, depletion and price of petroleum reserves, and environmental concerns are enormous challenges in today's scenario. For meeting the demand, alternate fuels are considered as an obvious choice owing to their renewabil
Publikováno v:
International Journal of Engineering Research and.
Publikováno v:
Road Materials and Pavement Design. 16:300-315
Polymer-modified bitumen (PMB) is being practiced today worldwide as pavement performance boosters for ensuring its long life under extreme conditions of load, climate, traffic density, etc. Various national and international specs on the subject rec