Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"R.M. Silzer"'
Autor:
R.M. Silzer, F. Prez, L. Kruse, H. Bach, L.O. Dallin, L. Praestegaard, Søren Pape Møller, B.R. Nielsen
Publikováno v:
Praestegaard, L, Bach, H, Dallin, L, Kruse, L, Møller, S P, Nielsen, B R, Pérez, F & Silzer, R M 2001, ' The booster for the canadian light source ' Paper presented at The booster for the canadian light source, Chicago, 17/12/2010, .
The design of the 2.9-GeV full-energy booster synchrotron for the Canadian Light Source (CLS) at the University of Saskatchewan, Saskatoon, Canada is presented. Special emphasis is put on the beam acceleration provided by two 500-MHz DORIS-type five-
The Canadian Light Source (CLS) is now under construction. It will be a third generation source capable of producing photon beams for a variety of research applications. The CLS has four principal components: a 250 MeV linac, a full energy booster, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5192e92d986804fc6862759e55a54d81
http://cds.cern.ch/record/556334
http://cds.cern.ch/record/556334
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.