Zobrazeno 1 - 10
of 246
pro vyhledávání: '"R.J.R. Blair"'
Autor:
Soonjo Hwang, Harma Meffert, Ian Parsley, Patrick M. Tyler, Anna K. Erway, Mary L. Botkin, Kayla Pope, R.J.R. Blair
Publikováno v:
NeuroImage: Clinical, Vol 21, Iss , Pp - (2019)
Background: The functional significance of the impairment shown by patients with ADHD on response inhibition tasks is unclear. Dysfunctional behavioral and BOLD responses to rare no-go cues might reflect disruption of response inhibition (mediating w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5daf904b0264929a88779dc612da147
Autor:
Soonjo Hwang, Stuart F. White, Zachary T. Nolan, W. Craig Williams, Stephen Sinclair, R.J.R. Blair
Publikováno v:
NeuroImage: Clinical, Vol 9, Iss C, Pp 545-554 (2015)
Background: There are suggestions that patients with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) show impairment in executive attention control and emotion regulation. This study investigated emotion regulation as a function of the recruitment of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/200c3faba97242c797d982671ab5b1dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.