Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"R.J. Simons"'
Publikováno v:
Derksen, K H W M, de Caluwe, L I A & Simons, R J 2011, ' Developmental space for groups working on innovation ', Human Resource Development International, vol. 14, no. 3, pp. 253-271 . https://doi.org/10.1080/13678868.2011.585060
Human Resource Development International, 14(3), 253-271. Taylor & Francis
Human Resource Development International, 14(3), 253-271. Taylor & Francis
The starting point for our research is a model of developmental space designed by Coenders. Developmental space in this model is a social space arising from interaction between people. Coenders states that this developmental space is conditional for
Publikováno v:
van der Schee, J A, Simons, R J, Rijborz, J D & Straatemeier, M 2004, ' Effects of systematic variation in the training of student' research skills ', Curriculum and Teaching, vol. 19, no. 2, pp. 5-17 . https://doi.org/10.7459/ct/19.2.02
Curriculum and Teaching, 19(2), 5-17. James Nicholas Publishers, Pty. Ltd
Curriculum and Teaching, 19(2), 5-17. James Nicholas Publishers, Pty. Ltd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::14fc891fd84ec4bcf68cb72c7c099540
https://research.vu.nl/en/publications/229d5d63-f9e3-4d39-9b6a-e05cebf72349
https://research.vu.nl/en/publications/229d5d63-f9e3-4d39-9b6a-e05cebf72349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.