Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"R.I. Schreck"'
Autor:
R.I. Schreck
The purpose of the HEIS Field Quality Control subject area is to manage the data acquired from field quality control samples. Field quality control samples are used to determine if sample contamination has occurred at some point in the sampling proce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::adb9d5ea4147b82c314a689949ca98d6
https://doi.org/10.2172/10169488
https://doi.org/10.2172/10169488
Autor:
R.I. Schreck
The Hanford Environmental Information System (HEIS) Subject Area manuals are designed as reference guides, that is, each chapter provides the information needed to make best use of each subject area, its tables, and reporting capabilities. Each subje
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb418221bc80b5341e9d90e1a861288b
https://doi.org/10.2172/10134742
https://doi.org/10.2172/10134742
Autor:
R.I. Schreck
The Hanford Environmental Information System (HEIS) is a consolidated set of automated resources that effectively manage the data gathered during environmental monitoring and restoration of the Hanford Site. The HEIS includes an integrated database t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5e87b1e42f53d382e8a94b70cb21821f
https://doi.org/10.2172/10103960
https://doi.org/10.2172/10103960
This code was written to calculate the capture of aerosol particles in the pressure suppression pool (wet well) of a boiling water reactor under hypothetical accident conditions. The code incorporates five aerosol scrubbing models and two thermal-hyd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51e3f9d01200f94ac82408a27f754114
https://doi.org/10.2172/5797428
https://doi.org/10.2172/5797428
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.