Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"R.H. Hamilton"'
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 16, Iss 3, Pp 748-755 (2023)
Background: Transcranial alternating current stimulation (tACS)—a noninvasive brain stimulation technique that modulates cortical oscillations through entrainment—has been demonstrated to alter oscillatory activity and enhance cognition in health
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/622b0953a5b7437c8be691ce9b9af944
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
William A. Sodeman, R.H. Hamilton
Publikováno v:
Business Horizons. 63:85-95
Big data analytics have transformed research in many fields, including the business areas of marketing, accounting and finance, and supply chain management. Yet, the discussion surrounding big data analytics in human resource management has primarily
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Kristl Davison, R.H. Hamilton
Publikováno v:
Business Horizons. 61:409-419
The effective utilization of knowledge has become an important part of how firms gain competitive advantage in the marketplace. However, the recruitment, search, and selection processes used to obtain workers who would develop and deploy that knowled
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.