Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"R.B. Minderaa"'
Publikováno v:
Vademecum permanente nascholing huisartsen ISBN: 9789031388073
Autisme en de Stoornis van Asperger vallen in het classificatiesysteem dat binnen de kinder- en jeugdpsychiatrie, DSM, wordt gebruikt, onder de categorie Pervasieve Ontwikkelingsstoornissen (1). Beide zijn ernstige ontwikkelingsstoornissen die zich u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4eb5f4cabe2a08f0b2a83f90dab4df47
https://doi.org/10.1007/978-90-313-8808-0_1487
https://doi.org/10.1007/978-90-313-8808-0_1487
Autor:
Peter L. Pearson, Steven C. Bakker, W.B. Gunning, Alienke J. Monsuur, E. M. van der Meulen, Jan K. Buitelaar, R.B. Minderaa, R. van 't Slot, Richard J. Sinke, Lodewijk A. Sandkuijl, David L. Pauls
Publikováno v:
American Journal of Human Genetics, 72, 5, pp. 1251-60
American Journal of Human Genetics, 72, 1251-60
American Journal of Human Genetics, 72(5), 1251-1260. CELL PRESS
American Journal of Human Genetics, 72, 1251-60
American Journal of Human Genetics, 72(5), 1251-1260. CELL PRESS
Item does not contain fulltext A genome scan was performed on 164 Dutch affected sib pairs (ASPs) with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD). All subjects were white and of Dutch descent and were phenotyped according to criteria set out in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6bc91fb9fb351241a2ba85c8acd0dd86
https://europepmc.org/articles/PMC1180276/
https://europepmc.org/articles/PMC1180276/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.