Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"R. van der Gulden"'
Autor:
C. L. Bus, R. van der Gulden, M. Bolk, J. de Graaf, M. van den Hurk, N. N. D. Scherpbier-de Haan, C. R. M. G. Fluit, W. Kuijer-Siebelink, N. Looman
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Context The COVID-19 pandemic created a worldwide public health emergency, in which hospitals created new COVID departments and doctors from different disciplines had to work together. In the Netherlands, a large proportion of doctors in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ea8501d979641e187931a84fabbe367
Autor:
R. van der Gulden, N. D. Scherpbier-de Haan, C. M. Greijn, N. Looman, F. Tromp, P. W. Dielissen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
Abstract Background Effective interprofessional collaboration (IPC) is essential for the delivery of chronic care. Interprofessional education (IPE) can help support IPC skills. This makes IPE interesting for GP practices where chronic care is delive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/534bf1ca9b1a43bd9b32ee487c3938e6
Autor:
R. van der Gulden, S. Heeneman, A. W. M. Kramer, R. F. J. M. Laan, N. D. Scherpbier-de Haan, B. P. A. Thoonen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-13 (2020)
Abstract Background It is assumed that portfolios contribute to self-regulated learning (SRL). Presence of these SRL processes within the documentation kept in portfolios is presupposed in common educational practices, such as the assessment of refle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5ab39ec11444106a90c1b6d56769956
Autor:
Bart Thoonen, Roland Laan, R. van der Gulden, Sylvia Heeneman, N. D. Scherpbier-de Haan, Anneke W. M. Kramer
Publikováno v:
BMC Medical Education, 20, 1
BMC Medical Education, 20(1):205. BioMed Central Ltd
BMC Medical Education, 20(1). BMC
BMC Medical Education, 20
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-13 (2020)
BMC Medical Education
BMC Medical Education, 20(1):205. BioMed Central Ltd
BMC Medical Education, 20(1). BMC
BMC Medical Education, 20
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-13 (2020)
BMC Medical Education
BackgroundIt is assumed that portfolios contribute to self-regulated learning (SRL). Presence of these SRL processes within the documentation kept in portfolios is presupposed in common educational practices, such as the assessment of reflective entr
Autor:
C. M. Greijn, Natasja Looman, Patrick Dielissen, R. van der Gulden, Fred Tromp, N. D. Scherpbier-de Haan
Publikováno v:
BMC Medical Education, 20, 1
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
BMC Medical Education, 20
BMC Medical Education
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2020)
BMC Medical Education, 20
BMC Medical Education
Background Effective interprofessional collaboration (IPC) is essential for the delivery of chronic care. Interprofessional education (IPE) can help support IPC skills. This makes IPE interesting for GP practices where chronic care is delivered by GP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e2494a24088c1cd002175c0e0613f114
https://hdl.handle.net/2066/226246
https://hdl.handle.net/2066/226246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.