Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"R. Zebdi"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S463-S463 (2021)
Introduction Mindfulness-based interventions (MBIs) held within an academic context continue to develop at an international scale, and continue to show benefits for children, specifically on cognitive functioning and emotional regulation (Theurel, Gi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88c9ab70a24c4b899a50173126685231
Autor:
G. Païs, L. Romo, E. Tarade, S. Vigne, L. Cassé, G. Chaudoye, S. Julien Sweerts, R. Zebdi, D. Fouques
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 64, Pp S450-S450 (2021)
Introduction Students often suffer from stress, anxiety and depression (Saleh et al., 2019). However, research on PTSD is scarce among this population. Objectives We therefore wanted to explore the presence of PTSD and other psychopathological and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d7e53bdc3d94055b8959a7632cc180e
Autor:
A. Fischer-Gaspard, R. Zebdi
Publikováno v:
Psychologie Française. 67:337-356
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.