Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"R. Zavaraqi"'
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 11, Iss 2, Pp 129-150 (2019)
Using descriptive survey method. The population of the study was 204 faculty members of humanities, the 78 members among them selected as sample population using the aim of this study is exploratory factor analysis of the knowledge management impleme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42a742bd593b4c7c998760cb1c492cec
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 10, Iss 2, Pp 27-53 (2018)
The aim of the research is investigating the motives, amount, and affecting factors of University of Tabriz postgraduate students of scientific social networks. The method of this applied research is a descriptive survey. The gathering data tool was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7981579dee194988a33b35efa1000cc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی, Vol 45, Iss 3, Pp 13-37 (2011)
Objective: The aim of the present paper is to review the theoretical underpinning, including background and some of the hypotheses adopted from philosophy and sociology of science, as they pertain to the emerging field of Knowledge Domain Visualizati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e443a856661b4a909af02dfe09e96131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.