Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"R. Widyanti"'
Autor:
Basuki, Rajiani I.1 basuki@uniska-bjm.ac.id, R., Widyanti2 Rahmi_widyanti@uniska-bjm.ac.id
Publikováno v:
Polish Journal of Management Studies. 2021, Vol. 24 Issue 2, p41-54. 14p.
Autor:
R., Widyanti1 Rahmi_widyanti@uniska-bjm.ac.id, I., Rajiani1 ismi.rajiani@ismi.rajiani@umg.ac.id, Basuki2 basuki@uniska-bjm.ac.id
Publikováno v:
Polish Journal of Management Studies. 2021, Vol. 23 Issue 1, p453-469. 17p.
Autor:
B., Subiyakto1 bambangsb@ulm.ac.id, R., Widyanti2 syahar@ulm.ac.id, Basuki2 rahmi_widyanti@uniska-bjm.ac.id, Syaharuddin1 basuki@uniska-bjm.ac.id
Publikováno v:
Polish Journal of Management Studies. 2020, Vol. 21 Issue 1, p369-381. 13p.
Autor:
Basuki, R. Widyanti
Publikováno v:
Advances in Business, Management and Entrepreneurship ISBN: 9781003131465
Advances in Business, Management and Entrepreneurship
Advances in Business, Management and Entrepreneurship
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7e3f8652d51767f8108dee3768b8f4cb
https://doi.org/10.1201/9781003131465-134
https://doi.org/10.1201/9781003131465-134
Autor:
R. Widyanti, B. Basuki
Publikováno v:
Advances in Business, Management and Entrepreneurship ISBN: 9780429295348
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1b156e2f2a6197e6c08811c229c4eaca
https://doi.org/10.1201/9780429295348-138
https://doi.org/10.1201/9780429295348-138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1796:012083
The change in civilization aimed at the industrial revolution 4.0 and the era of society 5.0 is a discourse in the world of education. Learning activities are a major part of education at schools, thus, they require learning devices and teaching mate
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1796:012082
The educational world development faces the challenges of the 21st-century where technology plays an important role in learning so that technology-integrated teaching material is needed. The subjects of this study were 48 physics subject teachers in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Polish Journal of Management Studies; 2021, Vol. 23 Issue 1, p172-187, 16p