Zobrazeno 1 - 10
of 1 273
pro vyhledávání: '"R. WIEST"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S551-S552 (2023)
Introduction Anhedonia is a loss of pleasure and interest in activities and a core symptom of major depressive disorder (MDD). Diffusion tensor imaging studies show evidence for white matter (WM) alterations in the superior longitudinal fasciculus (S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffcbab39752244508b926a4c165c4603
Autor:
Lynda R. Wiest
Vol. II: Short-Term Programs features eight OST STEM programs for females from across the United States that run one to three days in length, in most cases, a single day. In this book, the chapter authors describe their programs, the effectiveness of
Autor:
Lynda R. Wiest
Science, technology, engineering, and mathematics (STEM) disciplines play a pivotal role in societal progress and economic prosperity, in addition to enhancing individual lives. However, U.S. students lack strong STEM performance in an international
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lynda R. Wiest
Publikováno v:
Mathematics Education Research Journal. 33:641-650
Although personal identities influence teaching and learning and the field of mathematics education is committed to equity and diversity for all learners, sexual minorities have been neglected in mathematics education research. Accordingly, the purpo