Zobrazeno 1 - 10
of 2 750
pro vyhledávání: '"R. WIEST"'
Autor:
Lynda R. Wiest
Vol. II: Short-Term Programs features eight OST STEM programs for females from across the United States that run one to three days in length, in most cases, a single day. In this book, the chapter authors describe their programs, the effectiveness of
Publikováno v:
Review of Science, Mathematics and ICT Education, Vol 17, Iss 1, Pp 5-22 (2023)
The purpose of this study was to investigate the influence of a five-day summer residential mathematics and technology program on the mathematics motivation and self-efficacy of 210 middle-grades girls who participated in this female-only event. Entr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17a4b253dbe04b018336a9296130b50a
Autor:
Lynda R. Wiest
Science, technology, engineering, and mathematics (STEM) disciplines play a pivotal role in societal progress and economic prosperity, in addition to enhancing individual lives. However, U.S. students lack strong STEM performance in an international
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S551-S552 (2023)
Introduction Anhedonia is a loss of pleasure and interest in activities and a core symptom of major depressive disorder (MDD). Diffusion tensor imaging studies show evidence for white matter (WM) alterations in the superior longitudinal fasciculus (S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffcbab39752244508b926a4c165c4603
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.