Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"R. Van Patten"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nurse Education in Practice. 35:63-68
With the prevalent problem of nurse retention and the lack of confidence new nurses experience, it is critical for nurse residency programs to have supportive factors that enhance residency experiences. By incorporating mentorship, preceptors, and de
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 37:1055-1055
Purpose: This systematic review examined the association between prior concussion history and clinical outcomes following concussion among collegiate athletes. Methods: This review was registered with PROSPERO database for systematic reviews (protoco
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J Filoteo, Zanjbeel Mahmood, R Van Patten, Dawn M. Schiehser, Marina Z Nakhla, Elizabeth W. Twamley
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 34:975-975
Objective Rapid eye movement sleep behavior disorder (RBD) affects 33-46% of patients with Parkinson’s Disease (PD) and may be a risk factor for neuropsychological impairment. However, the cognitive profile in PD patients with RBD has yet to be ful
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nurse Educator. 33:67-70
Caring group and ropes course experiences were integrated into the first semester of an upper-division baccalaureate nursing curriculum to help students learn caring and teamwork. The authors discuss their teaching strategies and outcomes that promot