Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"R. Thivierge"'
Autor:
Elizabeth A. Brown, Risa M. Wolf, Yasmin Akhtar, Meredith R. Thivierge, Maureen Seel, Shani Snow
Publikováno v:
Diabetes. 70
Background: Carbohydrate counting is a key component of type 1 diabetes (T1D) management that is taught at the time of diagnosis, but it is hard to determine how much knowledge is retained during that stressful period. We hypothesize that implementat
Publikováno v:
Diabetes. 69
Background: Carbohydrate counting is used to determine prandial insulin doses in pediatric diabetes management. Benefits to carbohydrate counting include improved glycemic control, improved diabetes-specific quality of life, and improved coping abili
Autor:
Susan Pamela Drblik, I. Verdy, J Lee, P. Gaudreault, B Cummins-McManus, R. Thivierge, S Spier, G. Lapierre, J. Haddon, J. Turgeon
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood. 88:319-323
To compare the efficacy of terbutaline sulphate delivered via Turbuhaler with a pressurised metered dose inhaler (pMDI) connected to Nebuhaler spacer in a population of asthmatic children presenting to emergency departments because of an acute episod
Publikováno v:
Archives de Pédiatrie. 12:712-714
Autor:
G, Gorincour, V, Vidal, S, Bommart, C, Lapierre, J, Dubois, R, Thivierge, P, Petit, P, Devred, L, Samson
Publikováno v:
Journal de radiologie. 87(5)
Diagnostic Radiology and Medical Imaging residents of French University Hospitals benefit from a wide array of learning tools. However, the professors' clinical workload, lack of sufficient proper formal training, lack of practical applicability of e
Publikováno v:
Archives de pediatrie : organe officiel de la Societe francaise de pediatrie. 12(6)
Autor:
R, Thivierge
Publikováno v:
L'Auxiliaire. 52(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.