Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"R. Seswandhana"'
Publikováno v:
Вопросы современной педиатрии, Vol 5, Iss 6, Pp 45-54 (2006)
Deficiencies of iron and zinc are associated with delayed development, growth faltering, and increased infectious disease morbidity during infancy and childhood. Combined iron and zinc supplementation may therefore be a logical preventive strategy. O
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5aa1caefbdf426f8a91f7d3017bc646
Autor:
M. R., Seswandhana1 rosadi_seswandhana@ugm.ac.id, I. D., Kurniawan1, S. L., Anwar2, H. M. A., Humani1, G. C., Gabriela1, I., Dachlan1, Y. W., Wirohadidjojo3, I., Aryandono2
Publikováno v:
Annals of Burns & Fire Disasters. Sep2023, Vol. 36 Issue 3, p222-228. 7p.
Autor:
R., Seswandhana1 rosadi_seswandhana@ugm.ac.id, S., Anzhari1, A., Ghozali1, I., Dachlan1, Y. W., Wirohadidjojo1, T., Aryandono1
Publikováno v:
Annals of Burns & Fire Disasters. Jun2021, Vol. 34 Issue 2, p187-191. 5p.
Publikováno v:
Ann Burns Fire Disasters
Development of an experimental burn model is essential to studying burn wound pathophysiology and progressivity, and identifying the best therapeutic choice before treatment can be applied clinically. Pigs are preferred as animal models for burns bec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.