Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"R. Schiavone"'
Publikováno v:
PLoS Biology, Vol 22, Iss 8, p e3002645 (2024)
Research articles published by the journal eLife are accompanied by short evaluation statements that use phrases from a prescribed vocabulary to evaluate research on 2 dimensions: importance and strength of support. Intuitively, the prescribed phrase
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24a11a9228724490a21777640d9f49b6
We introduce a tool to aid reviewers in identifying potential threats to the validity of empirical research. This tool was developed through consensus-based expert feedback. Reviewers can visit seaboat.io to identify relevant validity threats and gen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1ca5115148367529559eea52c080a959
https://doi.org/10.31234/osf.io/fc8v3
https://doi.org/10.31234/osf.io/fc8v3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Courtney K, Soderberg, Timothy M, Errington, Sarah R, Schiavone, Julia, Bottesini, Felix Singleton, Thorn, Simine, Vazire, Kevin M, Esterling, Brian A, Nosek
Publikováno v:
Nature human behaviour. 5(8)
In registered reports (RRs), initial peer review and in-principle acceptance occur before knowing the research outcomes. This combats publication bias and distinguishes planned from unplanned research. How RRs could improve the credibility of researc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.