Zobrazeno 1 - 10
of 357
pro vyhledávání: '"R. Saxe"'
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 63, Iss , Pp 101285- (2023)
Vision is an important source of information about other minds for sighted children, especially prior to the onset of language. Visually observed actions, eye gaze, and facial expressions of others provide information about mental states, such as bel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f94079b93e82409face36282cf145b5a
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 209, Iss , Pp 116497- (2020)
Acute stress is often evoked during social interactions, by feelings of threat or negative evaluation by other people. We also constantly interact with others while under stress – in the workplace or in private alike. However, it is not clear how s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba4e5754d49542d88791f11458d842db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 15, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract High-throughput 2D and 3D scanning electron microscopy, which relies on automation and dependable control algorithms, requires high image quality with minimal human intervention. Classical focus and astigmatism correction algorithms attempt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bea499603ae242b8932d996abb2ba0f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.