Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"R. Romero del Castillo"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientia Horticulturae. 152:74-79
Despite the expanding market for ‘calcots’, the second-year resprouts of the ‘Blanca Tardana de Lleida’ onion landrace, this product is still obtained from traditional populations. During a program devoted to the obtainment of improved variet
Publikováno v:
Journal of Sensory Studies. 27:188-195
Methods of preparing bean samples for sensory analyses should be simple and reproducible. The method we propose, based on popular traditions (soaking and cooking beans in distilled water, forgoing blanching, and keeping simmering to a minimum), incre
Autor:
Elena Pérez-Vega, Juan José Ferreira, R. Romero del Castillo, Marçal Plans, Francesc Casañas, Joan Simó
Publikováno v:
Euphytica. 186:687-696
Consumers hold landraces in high esteem and often consider that breeding programs lead to a loss of sensory quality, although consumers’ opinions have not been scientifically confirmed. As a model case of study we recorded seed sensory traits in si
Autor:
M. Puig-Pey, H. Vilaseca, Marçal Plans, Joan Simó, T. Massanés, Francesc Casañas, J. Biarnés, R. Romero del Castillo
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
Universitat Jaume I
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Jaume I
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
New food products are normally marketed after research regarding consumers’ preferences. As an alternative, we used trendsetting chefs to develop and evaluate products with the traditional, long shelf life, “Penjar” tomato (alc gene). The most
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b58f3eb0c1f02e2e6a53dcf28ad3c63e
https://hdl.handle.net/2117/27976
https://hdl.handle.net/2117/27976
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.