Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"R. Pratley"'
Autor:
Z. W. Hawks, E. D. Beck, L. Jung, L. M. Fonseca, M. J. Sliwinski, R. S. Weinstock, E. Grinspoon, I. Xu, R. W. Strong, S. Singh, H. P. A. Van Dongen, M. R. Frumkin, J. Bulger, M. J. Cleveland, K. Janess, Y. C. Kudva, R. Pratley, M. R. Rickels, S. R. Rizvi, N. S. Chaytor, L. T. Germine
Publikováno v:
npj Digital Medicine, Vol 7, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Type 1 diabetes (T1D) is a chronic condition characterized by glucose fluctuations. Laboratory studies suggest that cognition is reduced when glucose is very low (hypoglycemia) and very high (hyperglycemia). Until recently, technological lim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3e55525fc5b41ed826807083ae07618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K W Mahaffey, F M M Baeres, G Bakris, H Bosch-Traberg, M Gislum, J Lawson, J F E Mann, H Mersebach, V Perkovic, P Rossing, K Tuttle, R Pratley
Publikováno v:
European Heart Journal. 43
Background Patients with chronic kidney disease and type 2 diabetes (T2D) have a high risk of progression to kidney failure as well as cardiovascular (CV) events. It is established that glucagon-like peptide-1 receptor agonists (GLP-1RAs) improve gly
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.