Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"R. Nikravesh"'
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 15, Iss 2, Pp 35-62 (2023)
This research focuses on the expansion of educational spaces compatible with the teacher-centered method that has caused the lack of improvement of these spaces with the student-oriented instruction methods. The hypothesis is that by applying constru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/446051d34ac4431d99c38bc45e3c47ed
Autor:
R. Nikravesh, M. Ghasemi Sichani
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 7, Iss 1, Pp 145-172 (2015)
Christian Norberg- Schulz explained his ideas about the phenomenology of architecture, indebted to Martin Heidegger’s opinionsand believed that one of the main strategies for identification of the place is creating meaningful environments. Schulz c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f02e984922fc4868b6da53008f1d5e7c
Autor:
M. R. Nikravesh, M. Jalali
Publikováno v:
Journal of Mazandaran University of Medical Sciences, Vol 10, Iss 28, Pp 13-22 (2000)
SummaryBackground and purpose: Lesion on neural fiber is a phenomenon which can lead to cell death of the relevant functional neurons through a retrograde degeneration. In order to show the probable effect of existing trophic factors present in immat
Autor:
M R, Nikravesh, M, Jalali
Publikováno v:
Urology journal. 1(4)
In Iranian traditional medicine there is a belief that camphor is a suppressor of sexual activity. Based on this idea and since there are few studies on this issue, we evaluated the effect of camphor on histopathological changes of reproductive syste
Autor:
M. Jalali, M. R. Nikravesh
Publikováno v:
Shock. 21:17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of graduate medical education [J Grad Med Educ] 2009 Dec; Vol. 1 (2), pp. 236-42.