Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"R. Moucha"'
Autor:
H. Dowsett, A. Dolan, D. Rowley, R. Moucha, A. M. Forte, J. X. Mitrovica, M. Pound, U. Salzmann, M. Robinson, M. Chandler, K. Foley, A. Haywood
Publikováno v:
Climate of the Past, Vol 12, Iss 7, Pp 1519-1538 (2016)
The mid-Piacenzian is known as a period of relative warmth when compared to the present day. A comprehensive understanding of conditions during the Piacenzian serves as both a conceptual model and a source for boundary conditions as well as means of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d17be52e8bae4e79b4c80f5eb755546d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Figure S1. GeoMapApp supplementary material
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2c37c6d97ccc39ef6d96e3d5c9f06d49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N.D. Engineer, C.T. Engineer, A.C. Reed, P.K. Pandya, V. Jakkamsetti, R. Moucha, M.P. Kilgard
Publikováno v:
Neuroscience. 205
Many psychological and physiological studies with simple stimuli have suggested that perceptual learning specifically enhances the response of primary sensory cortex to task-relevant stimuli. The aim of this study was to determine whether auditory di
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.