Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"R. Mishael Sedas"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 10, Iss 5, p 143 (2020)
The maker movement advocates hands-on making with emerging technologies because of its value for promoting innovative and personally meaningful transdisciplinary learning. Educational research has focused on settings that primarily serve youth from d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eaa46ec149eb4c4ebff16661ea053061
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology.
This exploratory study compares how young people (ages 15–16) learn circuitry concepts and layout design principles important to electrical engineering using one of two educational circuitry toolkits: paper circuits and traditional solderless bread
The learning sciences, informed by a diversity of fields such as cognitive science, anthropology, education, and sociology, has a long history with design while engaging in the study of learning in real-world, non-simplified contexts. From its genesi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b7b4d4dce7a1eb0d160ad58e584cea79
https://doi.org/10.1093/obo/9780199756810-0267
https://doi.org/10.1093/obo/9780199756810-0267
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.