Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"R. Menssen"'
On the Dynamic Behaviour of the ICE by Field Tests and by Combination of CAD with Multibody Dynamics
Publikováno v:
The Dynamics of Vehicles on roads and on tracks ISBN: 9781003210894
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::47a3daeefa0487eddd04ba3ded89735e
https://doi.org/10.1201/9781003210894-19
https://doi.org/10.1201/9781003210894-19
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics. 37:543-553
Test runs have been carried out in Velim, Czech Republic, to analyse derailment conditions at higher speeds up to 160 kph. In the research program ‘DYSAF’ a test running gear was developed which enabled to test derailment of a wheelset in guiding
Autor:
J. M. Lipsius, R. Menssen
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics. 20:366-384
SUMMARY A new type of traction bogie for high-speed traction vehicles has been developed. The traction motors, gearboxes, hollow-shaft drives and disc brake systems were combined in such a way that their masses are largely allocated to the coach body
Publikováno v:
Journal of molecular biology. 285(2)
The N and C termini of peptides presented by major histocompatibility complex (MHC) class I molecules are held within the peptide binding groove by a network of hydrogen bonds to conserved MHC residues. However, the published structure of the human a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics. 14:160-165
SUMMARY For high speed railway traffic the “ICE” train is being developed in the Federal Republic of Germany. The ICE consists of two Bo'Bo' power cars and up to three coaches in between. The innovative powered bogies with alternatively coupled t
ON THE DYNAMIC BEHAVIOUR OF THE ICE BY FIELD TESTS AND BY COMBINATION OF CAD WITH MULTIBODY DYNAMICS
Publikováno v:
Vehicle System Dynamics. 17:131-144
SUMMARY The decision to design and build the ICExperimental was an important step for the realization of high speed railway traffic in the Federal Republic of Germany. During test runs, the ICE reached a maximum running speed of 345 km/h with the ori
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.