Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"R. Mazzarella"'
Publikováno v:
Arquivo Brasileiro de Medicina Veterinária e Zootecnia, Vol 75, Iss 1, Pp 147-152 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff048b20e6244b0e8eddc7925f451fb8
Publikováno v:
Advertising and Consumer Culture ISBN: 9781003416357
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ef4dc1104346f5cea774522ec8ae58aa
https://doi.org/10.4324/9781003416357-9
https://doi.org/10.4324/9781003416357-9
Publikováno v:
Advertising and Consumer Culture ISBN: 9781003416357
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2cee95c865b36cac21c2d23d96ddf04d
https://doi.org/10.4324/9781003416357-2
https://doi.org/10.4324/9781003416357-2
Autor:
Harry J. Hudome, Sharon R. Mazzarella
Publikováno v:
Women's Studies in Communication. 45:338-357
Autor:
Emily D. Ryalls, Sharon R. Mazzarella
Publikováno v:
The Palgrave Handbook of Global Sustainability ISBN: 9783031019487
The Palgrave Handbook of Global Sustainability ISBN: 9783030389482
The Palgrave Handbook of Global Sustainability ISBN: 9783030389482
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c9e021e16db562611ec94aab3163015e
https://doi.org/10.1007/978-3-031-01949-4_198
https://doi.org/10.1007/978-3-031-01949-4_198
Autor:
B. Fernandez-Fuertes, J. M. Sánchez, R. Mazzarella, A. Álvarez-Barrientos, S. Guisado, E. M. González, P. Lonergan, D. Rizos
This work was supported by the Spanish Ministry of Science and Innovation (PID2019-111641RB-I00).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e3ab6f40e5d44eddc20a2e895bed0d5f
http://hdl.handle.net/10261/311220
http://hdl.handle.net/10261/311220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharon R. Mazzarella, Emily D. Ryalls
Publikováno v:
Communication, Culture and Critique. 14:438-453
In the 16 months before TIME magazine naming Greta Thunberg its Person of the Year, as her influence grew, so too did the news media’s attempts to make sense of her. This project analyzes profiles of Greta Thunberg to understand how journalists con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.