Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"R. Magallón-Botaya"'
Autor:
M. Samper-Pardo, B. Oliván-Blázquez, R. Magallón-Botaya, F. Méndez-López, C. Bartolomé-Moreno, S. León-Herrera
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background Long COVID patients have experienced a decline in their quality of life due to, in part but not wholly, its negative emotional impact. Some of the most prevalent mental health symptoms presented by long COVID patients are anxiety,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/104e788ce4704ff1b2a03920bbd9f88a
Autor:
B. Oliván-Blázquez, M. Samper-Pardo, S. León-Herrera, A. Aguilar-Latorre, F. López-Mendez, R. Magallón-Botaya
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S778-S779 (2023)
Introduction The “Post-COVID Syndrome” affects approximately 10% of people who have been infected with Covid-19. These people have a physical and mental impact. Objectives The objective of this study is to analyze factors related to poorer mental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12b121686c2b4a9e88571c22064f11d4
Autor:
F. Méndez-López, M. Dominguez-García, B. Oliván-Blázquez, C. Bartolomé-Moreno, A. Aguilar-Latorre, R. Magallón-Botaya
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S327-S328 (2023)
Introduction The use/abuse of Information and Communication Technologies (ICT) has become a topic of great interest in recent years. With advances in technology, today’s population spends a great deal of screen time (ST) making watching television
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/949e48461f3c47ac95ae5bc267af1713
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.