Zobrazeno 1 - 10
of 349
pro vyhledávání: '"R. Kukreti"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anant R. Kukreti, Jack Broering
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 1, p 54 (2019)
In this paper, the authors present their experiences from participating in a National Science Foundation (NSF) I-Corps L training program established for business startups, using Blank’s Lean LaunchPad, Osterwalder’s Business Model Canvas, and as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fe57a8cc322492e8dddb74ab0f89fa2
Publikováno v:
Annals of Entrepreneurship Education and Pedagogy – 2018. :320-333
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jack Broering, Anant R. Kukreti
Publikováno v:
Education Sciences
Volume 9
Issue 1
Education Sciences, Vol 9, Iss 1, p 54 (2019)
Volume 9
Issue 1
Education Sciences, Vol 9, Iss 1, p 54 (2019)
In this paper, the authors present their experiences from participating in a National Science Foundation (NSF) I-Corps L training program established for business startups, using Blank&rsquo
s Lean LaunchPad, Osterwalder&rsquo
s Business Mo
s Lean LaunchPad, Osterwalder&rsquo
s Business Mo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.