Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"R. Krähmer"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Krähmer, B. Sattelmacher
Publikováno v:
Plant Nutrition ISBN: 9780792371052
Pot experiments were conducted with either a Mn or a Cu deficient peat soil to determine the Mn and Cu efficiency of a large number of crop plants. Low and high Mn or Cu supply were established by adding Mn or Cu. Efficiency was defined as yield of t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d6c3562a93f4a2e068beb9611c169520
https://doi.org/10.1007/0-306-47624-x_56
https://doi.org/10.1007/0-306-47624-x_56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift f�r anorganische und allgemeine Chemie. 354:242-254
Im Gegensatz zu Kupfer(II)-Halogeniden, welche mit N-substituierten 2-(β-Amino-athyl)-pyridinen 1,1-Komplexe bilden, reagiert hydratisiertes Kupfer(II)-perchlorat mit diesen Liganden unter partieller Hydrolyse zu Komplexen mit μ-Hydroxostruktur. An
Publikováno v:
Zeitschrift f�r anorganische und allgemeine Chemie. 361:157-168
N-Isopropyl-, N,N-Dimethyl- und N,N-Diathyl-amino-methylpyridin-(2) bilden mit Kobalt(II)- und Nickel(II)-Salzen in Abhangigkeit von den anionischen Liganden und den Reaktionsbedingungen 1,3-; 1,2- und 1,1-Komplexe. Die 1,3-Komplexe und die meisten 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.