Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"R. Khoshbakhi Saray"'
Publikováno v:
Energy & Fuels. 26:3244-3256
Employing comprehensive chemical kinetics mechanisms in predictive models results in the high demand for simulation time, which makes the use of these mechanisms questionable. Consequently, reduced mechanisms of smaller sizes are needed. The objectiv
Publikováno v:
Energy. 36:6900-6909
One of the major problems associated with HCCI combustion engine application is lack of direct control for combustion timing. A proposed solution for combustion timing control is using a binary fuel blend in which two fuels with different auto-igniti
Publikováno v:
Fuel. 90:1508-1514
Homogenous Charge Combustion Ignition (HCCI) is a good method for higher efficiency and to reduce NOx and particulate matter simultaneously in comparison to conventional internal combustion engines. In HCCI engines, there is no direct control method
Autor:
R. Khoshbakhi Saray, A Hosseinzadeh
Publikováno v:
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part A: Journal of Power and Energy. 223:903-912
It is well known that dual-fuel engines at part load inevitably suffer from lower thermal efficiency and higher emission of carbon monoxide and unburned fuel. A quasi-two-zone combustion model has been developed for studying the second-law analysis o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.