Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"R. Gonzalez-Dominguez"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. Neuffer, R. Gonzalez-Dominguez, S. Lefèvre-Arbogast, D.Y. Low, B. Driollet, C. Helmer, A. Du Preez, C. De Lucia, S. Ruigrok, B. Altendorfer, L. Aigner, P.J. Lucassen, A. Korosi, S. Thuret, C. Manach, M. Pallas, M. Urpi-Sarda, A. Sanchez-Pla, C. Andres-Lacueva, C. Samieri
Publikováno v:
Nutrition Clinique et Métabolisme. 36:S7-S8
Autor:
J. Geertsema, M. Kratochvil, R. González-Domínguez, S. Lefèvre-Arbogast, D.Y. Low, A. Du Preez, H. Lee, M. Urpi-Sarda, A. Sánchez-Pla, L. Aigner, C. Samieri, C. Andres-Lacueva, C. Manach, S. Thuret, P.J. Lucassen, A. Korosi
Publikováno v:
Neurobiology of Stress, Vol 31, Iss , Pp 100641- (2024)
Stress exposure during the sensitive period of early development has been shown to program the brain and increases the risk to develop cognitive deficits later in life. We have shown earlier that early-life stress (ES) leads to cognitive decline at a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81fb1bb0b64f482d8aa1e3cbd6bff234
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.