Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"R. González-Boto"'
Publikováno v:
Motricidad, Vol 17, Iss 0, Pp 119-129 (2010)
ABSTRACT This study examined the role of ability, effort, luck and difficulty of the task in attributions for successful and unsuccessful performances made by Spanish team sport players, and determined if differences exist between athletes at differe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4044e5d05dfc49319217c1bd69ca9f52
Publikováno v:
European Journal of Human Movement, Vol 10 (2010)
The Perceived Physical Ability Scale by Ryckman et al. (1982) has been used to measure individual perception of physical ability in young competitive swimmers. 428 swimmers of different competitive categories participated in this study. The group con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0d53cef6959482eb3b2163e3a2beb22
Publikováno v:
European Journal of Human Movement, Vol 10, Iss 0 (2010)
RESUMEN Se ha utilizado la Escala de Habilidad percibida de Ryckman y cols. (1982) para la valoración de las percepciones individuales de su propia habilidad física en jóvenes nadadores de competición. La muestra estaba compuesta por 428 deportis
Publikováno v:
Science & Sports. 29:S20
Introduction Among the factors influencing school sports today, one of the most important is the socialisation process, which involves various social agents such as the family, school, peers, etc., and continues to transmit a considerable number of s
Publikováno v:
Science & Sports. 29:S20
Introduction Even today, negative stereotypes and patterns of inequality still exist that determine women's participation in sports. In the case of girls, adherence to the principle of equality in sports during schooling gradually declines from pread
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.