Zobrazeno 1 - 10
of 177
pro vyhledávání: '"R. Gjestad"'
Autor:
L.A Stabell, E. Johnsen, R. A Kroken, E.M. Løberg, A. Blindheim, I. Joa, S.K. Reitan, M. Rettenbacher, P. Munk-Jørgensen, R. Gjestad
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background Antipsychotic treatment may improve clinical insight. However, previous studies have reported inconclusive findings on whether antipsychotics improve insight over and above the reduction in symptoms of psychosis. These studies ass
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ba2529d4e884c72874555ec80aee0b2
Autor:
N. Mørkved, E. Johnsen, R.A. Kroken, R. Gjestad, D. Winje, J. Thimm, F. Fathian, M. Rettenbacher, L.G. Anda, E.M. Løberg
Publikováno v:
Schizophrenia Research: Cognition, Vol 21, Iss , Pp 100179- (2020)
Childhood trauma (CT) is a risk factor for schizophrenia spectrum disorders (SSDs), and cognitive impairment is a core feature and a vulnerability marker of SSDs. Studies of the relationship between CT and cognitive impairment in SSDs are inconclusiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd40cf0219f742b98e247b5c25cf16d1
Autor:
P. Solhaug, senter for behandling og fagutvikling Østbytunet, M. Bræin, Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress, Helse Bergen Hf, psykiatrisk divisjon, forskningsavdelingen, Rvts Sør, J. Gran, Bodø Statens barnehus, E. R. Johansson, D. Ø. Nordanger, Bergen Statens barnehus, Rvts Øst, G. Hafstad, K. N. Johannessen, V. A. Johansen, R. Gjestad, Rvts Nord, A. Lundegaard, G. J. Andersson, A. H. Simonsen, T. Hanssen, traumatisk stress og selvmordsforebygging (Rvts) – Vest Ressurssenter om vold, S. Ormhaug, Rvts Midt, A. Andersen, H. Steinkopf
Publikováno v:
Tidsskrift for Norsk psykologforening. 58
There is a need to assess whether the resources invested in building trauma competence in services actually lead to higher levels of competence. For this purpose, we have developed an instrument called the Trauma and Development Education Monitor (TA
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.