Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"R. Gatzke"'
Publikováno v:
European Respiratory Journal. 20:339-343
Treatment with aerosolised iloprost, a prostacyclin analogue, has beneficial effects in patients with pulmonary arterial hypertension (PAH). It is unclear if patients, whose clinical condition deteriorates under treatment with aerosolised iloprost, b
Publikováno v:
Applied Microbiology and Biotechnology. 43:844-849
Plasmids without an origin of replication, but bearing the URA3 gene of Saccharomyces cerevisiae as a selective marker for transformation, are shown to replicate autonomously in Hansenula polymorpha, indicating that parts of the S. cerevisiae URA3 ge
Publikováno v:
The European respiratory journal. 22(2)
Primary pulmonary hypertension (PPH) is a life-threatening disease. Nonparenteral prostanoids, i.e. aerosolised iloprost or oral beraprost sodium show beneficial therapeutic effects but are not sufficiently active in all patients with this devastatin
Publikováno v:
The European respiratory journal. 20(2)
Treatment with aerosolised iloprost, a prostacyclin analogue, has beneficial effects in patients with pulmonary arterial hypertension (PAH). It is unclear if patients, whose clinical condition deteriorates under treatment with aerosolised iloprost, b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neurology Report. 18:25
Autor:
Arthur J. Baroody, Mary R. Gatzke
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education. 22:59
The study explored young children's ability to estimate set sizes and use reference points such as 10. Eighteen children in a preschool-kindergarten program for the potentially gifted were asked to estimate the number of dots in a set (range 3 to 35)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.