Zobrazeno 1 - 10
of 344
pro vyhledávání: '"R. Fernández González"'
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Educación, Vol 76, Pp 209-228 (2018)
La Educación Social es una profesión reciente en el Estado español que está en construcción. A sus tres ámbitos de intervención tradicionales –Educación de Personas Adultas, Animación Sociocultural y Pedagogía del Ocio, y Educación Espec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1170c614054d44c6bc5d9cd8cdf28613
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K, Cañón-Beltrán, Y N, Cajas, R, Fernández-González, E, González, R M, García-García, M, Arias-Álvarez, P L, Lorenzo, D, Rizos, A, Gutiérrez-Adán
Publikováno v:
Reproduction, fertility, and development. 34(2)
Autor:
Rafael A. Espin-Andrade, Erick González Caballero, Witold Pedrycz, Eduardo R. Fernández González
Publikováno v:
International Journal of Computational Intelligence Systems, Vol 8, Iss 100 (2015)
The paper aims to define a new kind of logic, referred to as Archimedean-Compensatory Logic, which is constructed from the unification of two different fuzzy logic systems, namely a continuous Archimedean fuzzy logic and a compensatory fuzzy logic. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/469fc118fe0246fb9305d8387d2dff2f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.