Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"R. Duvivier"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background An International Health Elective (IHE) can be a unique learning experience for students. However, it has proven difficult to clearly define learning outcomes that capture the complexity of an IHE and are aligned with future profes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9a7e293735241e790b8d6f65ef2c2ef
Autor:
R. Duvivier, D. Rodríguez-Muñoz
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 13, Iss 4, Pp 223-227 (2010)
Se presenta una visión general de las diferentes formas en que los estudiantes participan en los debates y decisiones académicas sobre la organización de los estudios de medicina, así como las estructuras organizativas dedicadas a estos objetivos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03ed278f4ead4672a12b74b4417ea149
Autor:
R. Duvivier, D. Rodríguez-Muñoz
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 13, Iss 4, Pp 223-227
Se presenta una visión general de las diferentes formas en que los estudiantes participan en los debates y decisiones académicas sobre la organización de los estudios de medicina, así como las estructuras organizativas dedicadas a estos objetivos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c993bd38f97541719bfe954e78e7dc2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tijdschrift voor psychiatrie. 64(8)
Background: An International Health Elective (IHE) can be a unique learning experience for students. However, it has proven difficult to clearly define learning outcomes that capture the complexity of an IHE and are aligned with future professional p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a98874c5d60b8b3758ecec7ae3739e16
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1794445/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1794445/v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.