Zobrazeno 1 - 10
of 438
pro vyhledávání: '"R. Di Marco"'
Publikováno v:
Chemical Engineering Transactions, Vol 29 (2012)
Mixed-integer optimization is a common approach to handle decision-making problems. Nevertheless, such an approach still presents certain operational limitations, especially for online superstructures. One of these limitations is given by Jacobian si
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e975f35601a4901b0793e59426f03cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kristiina Dahl, Filippo Caraci, Gian Marco Leggio, Salvatore Salomone, Teemu Aitta-aho, Sebastiano Alfio Torrisi, Claudio Bucolo, Filippo Drago, R. Di Marco, Giovanni Giurdanella, Esa R. Korpi
Publikováno v:
Alcohol and Alcoholism. 52:i4-i30
Autor:
Erica Montefiori, Marco Viceconti, P. van Dijkhuizen, Maurizio Petrarca, Claudia Mazzà, Silvia Magni-Manzoni, Clara Malattia, R. Di Marco, Anna Bruna Ronchetti, Luca Modenese
Publikováno v:
Gait & Posture. 65:216-218
Juvenile Idiopathic Arthritis (JIA) is a paediatric disease of unknown aetiology potentially leading to biomechanical alterations due to local damage of joints. After assessing its reliability, a patient-specific musculoskeletal model of the lower li
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.