Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"R. Carlino"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Personality and Individual Differences. 41:1169-1180
Words of varying emotional content are widely used as stimuli in studies that examine the cognitive responses to threat in childhood anxiety disorders. To date, there are limited data on word stimuli that elicit emotional responses in children. The p
Publikováno v:
Biological Psychiatry. 59:1021-1028
The recent deliberations by the U.S. Food and Drug Administration (FDA) regarding the relationship between antidepressants and suicidality in children have incited debates about the safety of these medications for the treatment of pediatric depressio
Autor:
S. Gaffney, E. Dierenfeld, C. Mowry, V. Williams, C. Babb, R. Carlino, J. Fan, W. A. Tramontano, P. Flynn
Publikováno v:
BIOS. 75:43-52
The absorption of food iron can be greatly influenced by other constituents in the diet such as ascorbic acid (Vitamin C) and phenolics. Ascorbic acid increases the bioavailability of iron by converting Fe3+ to Fe2+, while phenolics can reduce the bi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The subset of patients with late-life onset of bipolar disorder is widely recognized to represent an etiologically diverse group with high rates of neurologic comorbidities.1,2 Efforts to characterize the unique clinical and neurobiological features
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::47aafdf88f25e9c8b50d70f4b693865d
https://europepmc.org/articles/PMC3914401/
https://europepmc.org/articles/PMC3914401/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.