Zobrazeno 1 - 10
of 956
pro vyhledávání: '"R. Berkowitz"'
Publikováno v:
Research and Development in Medical Education, Vol 11, Iss 1, Pp 23-23 (2022)
Background: Vice Chairs for Education are experienced educators who oversee a wide array of departmental activities. Through the lens of servant leadership, we investigate how Vice Chairs for Education approach the role, support others, and navigate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b275afc700e403697ad8e709699ea43
Autor:
Lee R Berkowitz
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Curricular Development, Vol 7 (2020)
There are many methods to assess resident competency. In this report the author describes an experience that strongly suggests the superiority of direct observation compared to other methods. Literature comparing direct observation to other methods i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05b5b11665714291b66ff1001f1c7eaf
Publikováno v:
Research and Development in Medical Education, Vol 10, Iss 1, Pp 26-26 (2021)
Background: Vice Chairs for Education play an increasingly important role in academic medicine. They often serve in supportive roles overseeing educational initiatives and faculty development, ensuring that education remains prioritized. Literature i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68516bc7d85a4beea14c89ae0371197b
Publikováno v:
Research and Development in Medical Education, Vol 10, Iss 1, Pp 2-2 (2021)
Background: Little evidence exists regarding Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME) milestone discriminatory ability. This short report describes variability in milestone scores by category to determine their utility in discerni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0543b24156564feab317aceaa3ec8837
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching. 59:1169-1203
Publikováno v:
BioScience. 72:189-200
Undergraduate field experiences (UFEs), where students learn and sometimes live together in nature, are critical for the field-based science disciplines. The Undergraduate Field Experiences Research Network (UFERN) brings together UFE educators and r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.