Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"R. Arteaga Sánchez"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manuel Armenteros, M. Fernández, Manuel J. Sánchez-Franco, R. Arteaga Sánchez, Shu-Sheng Liaw
Publikováno v:
Education and Information Technologies. 22:841-872
The aim of our study is to improve the understanding of the different behavioral intentions of referees and assistant referees in different FIFA (International Federation of Association Football) confederations towards Multimedia Teaching Materials a
Publikováno v:
Computers & Education. 70:138-149
Facebook is the most popular Social Network Site (SNS) among college students. Despite the popularity and extensive use of Facebook by students, its use has not made significant inroads into classroom usage.In this study, we seek to examine why this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers & Education. 61:91-104
Instruction delivered via multimedia applications is changing the way elite football refereeing instructors teach the Laws of the Game. Although e-learning applications are popular, there is minimal research on instructors' attitudes toward these tea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.