Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"R. Araneda"'
Autor:
G. Saussez, R. Bailly, R. Araneda, J. Paradis, D. Ebner-Karestinos, A. Klöcker, E. S. Sogbossi, I. Riquelme, S. Brochard, Y. Bleyenheuft
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation, Vol 20, Iss 1, Pp 1-15 (2023)
Abstract Background The implementation of virtual devices can facilitate the role of therapists (e.g., patient motivation, intensity of practice) to improve the effectiveness of treatment for children with cerebral palsy. Among existing therapeutic d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d7497e795f3407bab35c2d1f0462e5f
Autor:
G. Saussez, R. Bailly, R. Araneda, J. Paradis, D. Ebner-Karestinos, A. Klöcker, E. S. Sogbossi, I. Riquelme, S. Brochard, Y. Bleyenheuft
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering and Rehabilitation, Vol 21, Iss 1, Pp 1-1 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa54316e738445c2a7c9305f0232ce11
Autor:
R. Araneda, S. V. Sizonenko, C. J. Newman, M. Dinomais, G. Le Gal, E. Nowak, A. Guzzetta, I. Riquelme, S. Brochard, Y. Bleyenheuft, Early HABIT-ILE group
Publikováno v:
BMC Neurology, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background Cerebral palsy (CP) causes motor, cognitive and sensory impairment at different extents. Many recent rehabilitation developments (therapies) have focused solely on the upper extremities (UE), although the lower extremities (LE) ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0342f77fe2749f1a311cff16c1c7e6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.