Zobrazeno 1 - 10
of 1 262
pro vyhledávání: '"R Wiest"'
Autor:
Lynda R. Wiest
Vol. II: Short-Term Programs features eight OST STEM programs for females from across the United States that run one to three days in length, in most cases, a single day. In this book, the chapter authors describe their programs, the effectiveness of
Publikováno v:
Review of Science, Mathematics and ICT Education, Vol 17, Iss 1, Pp 5-22 (2023)
The purpose of this study was to investigate the influence of a five-day summer residential mathematics and technology program on the mathematics motivation and self-efficacy of 210 middle-grades girls who participated in this female-only event. Entr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17a4b253dbe04b018336a9296130b50a
Autor:
Lynda R. Wiest
Science, technology, engineering, and mathematics (STEM) disciplines play a pivotal role in societal progress and economic prosperity, in addition to enhancing individual lives. However, U.S. students lack strong STEM performance in an international
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S551-S552 (2023)
Introduction Anhedonia is a loss of pleasure and interest in activities and a core symptom of major depressive disorder (MDD). Diffusion tensor imaging studies show evidence for white matter (WM) alterations in the superior longitudinal fasciculus (S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffcbab39752244508b926a4c165c4603
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lynda R. Wiest
Publikováno v:
Mathematics Education Research Journal. 33:641-650
Although personal identities influence teaching and learning and the field of mathematics education is committed to equity and diversity for all learners, sexual minorities have been neglected in mathematics education research. Accordingly, the purpo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.