Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"R Sholapurwala"'
Publikováno v:
Journal of Postgraduate Medicine.
Publikováno v:
Journal of Postgraduate Medicine
Journal of Postgraduate Medicine, Vol 65, Iss 1, Pp 9-10 (2019)
Journal of Postgraduate Medicine, Vol 65, Iss 1, Pp 33-37 (2019)
Journal of Postgraduate Medicine, Vol 65, Iss 1, Pp 9-10 (2019)
Journal of Postgraduate Medicine, Vol 65, Iss 1, Pp 33-37 (2019)
Background and Objectives: Brain single-photon emission computed tomography (SPECT) assesses brain function through measurement of regional cerebral blood flow. This study was conducted to assess whether students with newly diagnosed specific learnin
Publikováno v:
Journal of Postgraduate Medicine, Vol 65, Iss 3, Pp 152-159 (2019)
Aims: The primary objective of the present study was to evaluate the economic burden of specific learning disability (SpLD) by estimating its direct, indirect, and intangible costs. A secondary objective was to assess the impact of variables on the e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Postgraduate Medicine
Journal of Postgraduate Medicine, Vol 62, Iss 1, Pp 12-19 (2016)
Journal of Postgraduate Medicine, Vol 62, Iss 1, Pp 12-19 (2016)
Background and Objectives: School students with specific learning disabilities (SpLDs) experience chronic academic underachievement and resultant stress. The present study aimed to determine if school students with newly diagnosed SpLD were more like
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.