Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"R Rosnawati"'
Autor:
Dyah Nirmala Sani, R Rosnawati
Publikováno v:
Jupitek, Vol 5, Iss 2, Pp 123-131 (2022)
Generally, students still need help working on story-shaped questions. This error is natural, but if it continues, it will harm the mastery of the next material. The ability to solve story questions is closely related to numeracy skills, therefore kn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f8a9c0eb7834e019071214583048a72
Publikováno v:
REID (Research and Evaluation in Education), Vol 5, Iss 1, Pp 10-20 (2019)
The study was aimed at describing five methods of the development of parallel test items of the multiple-choice type in mathematics at Yogyakarta (primary education level). The study was descriptive research involving 22 mathematics teachers as the r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63fb3cc15f1945f58d7b335bf3fbb694
Autor:
R Rosnawati, Dyah Nirmala Sani
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Matematika (JUPITEK). 5:123-131
Generally, students still need help working on story-shaped questions. This error is natural, but if it continues, it will harm the mastery of the next material. The ability to solve story questions is closely related to numeracy skills, therefore kn
Publikováno v:
REID (Research and Evaluation in Education), Vol 1, Iss 2, Pp 186-198 (2015)
This study aims to obtain a valid and reliable formative evaluation model of critical thinking. The method used in this research was the research and development by integrating Borg & Gall's model and Plomp's development model. The ten steps Borg & G
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2350a54220204d58a954b980a712e985
Autor:
R. Rosnawati, Erik Suharyono
Publikováno v:
Mosharafa: Jurnal Pendidikan Matematika. 9:451-462
Literasi matematika merupakan salah satu tujuan pembelajaran matematika sehingga perlu termuat dalam buku teks matematika sebagai sumber utama belajar. Penelitian ini bertujuan untuk mendeskripsikan hasil analisis soal-soal pada buku teks pelajaran m
Publikováno v:
PROCEEDINGS OF THE 4TH INTERNATIONAL SEMINAR ON INNOVATION IN MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION (ISIMMED) 2020: Rethinking the role of statistics, mathematics and mathematics education in society 5.0: Theory, research, and practice.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research and Evaluation in Education, Vol 5, Iss 1, Pp 10-20 (2019)
The study was aimed at describing five methods of the development of parallel test items of the multiple-choice type in mathematics at Yogyakarta (primary education level). The study was descriptive research involving 22 mathematics teachers as the r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.