Zobrazeno 1 - 10
of 768
pro vyhledávání: '"R O'Hara"'
Publikováno v:
Health Services and Delivery Research, Vol 1, Iss 15 (2013)
Background: A major reform of junior doctor training was undertaken in 2004–5, with the introduction of foundation training (FT) to address perceived problems with work structure, conditions and training opportunities for postgraduate doctors. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c24c4943472442d6b30e4946167202ce
Publikováno v:
Biogeosciences, Vol 20, Pp 3593-3611 (2023)
Primary production dynamics are strongly associated with vertical density profiles in shelf waters. Variations in the vertical structure of the pycnocline in stratified shelf waters are likely to affect nutrient fluxes and hence the vertical distribu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a8b87843f2d41b6b28c99864aeff471
Autor:
Elizabeth A. Bearce, Bryson Tyler B. Ricamona, Katherine H. Fisher, Johnathan R. O’Hara-Smith, Daniel T. Grimes
Publikováno v:
STAR Protocols, Vol 4, Iss 4, Pp 102739- (2023)
Summary: Zebrafish (Danio rerio) are increasingly used to investigate spine development, growth, and for studying the etiology of spinal deformity, such as scoliosis. Here, we present a micro-computed tomography-based pipeline for visualizing the zeb
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f59e96aa70846fb948ab1b703598cc8
Autor:
Elizabeth A Bearce, Zoe H Irons, Johnathan R O'Hara-Smith, Colin J Kuhns, Sophie I Fisher, William E Crow, Daniel T Grimes
Publikováno v:
eLife, Vol 11 (2022)
The spine provides structure and support to the body, yet how it develops its characteristic morphology as the organism grows is little understood. This is underscored by the commonality of conditions in which the spine curves abnormally such as scol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43f7a1eac97d4b55a49013a64399c982
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.