Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"R Maskur"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 8, Iss 4, Pp 464-474 (2019)
Conceptual understanding is often a problem in science learning, and this issue has become the point of science education experts, including in Indonesia. Lately, ten articles in Indonesia and six articles in other countries have discussed the model
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72b9ca26630c413793d68c2f03358021
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 8, Iss 4, Pp 464-474 (2019)
Conceptual understanding is often a problem in science learning, and this issue has become the point of science education experts, including in Indonesia. Lately, ten articles in Indonesia and six articles in other countries have discussed the model
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1467:012009
The objective of this research was to discern the differences between the Concept Attainment Model and the Treffinger model on students’ learning outcomes of the cognitive and affective domains. The sample of the research consisted of XI Science 5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2020, Vol. 1467 Issue 1, p1-1, 1p
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2019, Vol. 1155 Issue 1, p1-1, 1p