Zobrazeno 1 - 10
of 6 934
pro vyhledávání: '"R Ji"'
Publikováno v:
Radioengineering, Vol 28, Iss 1, Pp 99-107 (2019)
In this paper, a novel circularly polarized (CP) array antenna based on metasurface (MS) is designed to realize wideband radar cross section (RCS) reduction, wideband operation and high gain. The MS is composed of compact polarization-dependent artif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cbf1bddcdd0472991e4def1479e3376
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Materials Science and Technology. :1-5
Autor:
Alissa J. Mrazek, Michael D. Mrazek, Joshua R. Ortega, Rosie R. Ji, Sana S. Karimi, Chelsea S. Brown, Chelsie A. Alexander, Maliha Khan, Rhozhen Panahi, Madeline Sadoff, Ashley Scott, JimiRose E. Tyszka, Jonathan W. Schooler
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 11, p 713 (2021)
Although research suggests that phone usage during academic activities is problematic for learning and performance, little is known about high school students’ digital multitasking during homework. This exploratory descriptive study surveyed 135 st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b25bf62784b4b43a7b6d80487fbd204
Autor:
R. L. Noel, A. J. Batts, R. Ji, A. N. Pouliopoulos, S. Bae, A. R. Kline-Schoder, E. E. Konofagou
Publikováno v:
Scientific Reports. 13
Focused Ultrasound (FUS) paired with systemically-injected microbubbles (μB) is capable of transiently opening the blood–brain barrier (BBBO) for noninvasive and targeted drug delivery to the brain. FUS-BBBO is also capable of modulating the neuro
Publikováno v:
ICES Journal of Marine Science.
The Atlantic sea scallop supports one of the most lucrative fisheries on the Northeast U.S. shelf. Understanding the interannual variability of sea scallop size structure and associated drivers is critically important for projecting the response of p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.