Zobrazeno 1 - 10
of 953
pro vyhledávání: '"R Faure"'
Autor:
Bernard R. Faure, Andrea Castiglioni
Publikováno v:
Religions, Vol 13, Iss 10, p 894 (2022)
The focus of this Special Issue is on medieval Japanese religion. Although Kamakura “new” Buddhist schools are usually taken as unquestioned landmarks of the medieval religious landscape, it is necessary to add complexity to this static picture i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cb6cfad04544286a7a2d8b88d33d91a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A Escobar, Thomas D. Bucheli, Dayana Sosa, Armin Keller, R Faure, Osvaldo Fonseca, Nora Bartolomé, Isabel Hilber
Publikováno v:
Journal of Soils and Sediments. 19:1328-1341
Purpose: Polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs) and polychlorinated biphenyls (PCBs) in Havana were quantified and analyzed in relation to possible emission sources to assess metropolitan soil con ...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Omar R. Faure, Roberto A. Macías
Publikováno v:
Revista de Educación Matemática, Vol 19, Iss 3 (2004)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf5217c6dc504c8babbdfedf47c86e5f