Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"R Cogill"'
Autor:
Brooke Shrader, R Cogill
Publikováno v:
IEEE Journal on Selected Areas in Communications. 29:1075-1083
In this work we analyze the average queue backlog for transmission of a single multicast flow consisting of M destination nodes in a wireless network. In the model we consider, the channel between every pair of nodes is an independent identically dis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Ninety four women and their first born children took part in a longitudinal study of maternal mental health during pregnancy and after delivery. The children's cognitive functioning was assessed at age 4 using the McCarthy scales, without knowledge o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12954a379d9819cd04771d0975ecc88b
https://europepmc.org/articles/PMC1340177/
https://europepmc.org/articles/PMC1340177/
Publikováno v:
The British journal of psychiatry : the journal of mental science. 154
Ninety-two women and their first-born children took part in a longitudinal survey of maternal mental health. When the children were four years old, their mothers were interviewed by means of the Behavioural Screening Questionnaire, and the children's
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephen R. Cogill
Publikováno v:
Group Analysis. 22:438-439
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.