Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"R Coddington"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Agronomía Mesoamericana, Vol 1 (2016)
El objetivo de este investigación fue determinar los efectos de substituir alimento por gallinaza durante las primeras cuatro a ocho semanas del período de cultivo sobre la produce” de camarones peneidos y sobre la economía de producción. Doce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4bca0d20b7e3432da1ce9788f29ff1b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education. 59:285-294
During a yearlong program experience, high school teachers and college undergraduates formed three content area partnerships in which they co-planned and implemented lessons aligned to newly adopted math and science content standards. Participants’
Autor:
Lorelei R. Coddington
Recent shifts in standards of instruction in the United States call for a balance between conceptual and procedural types of teaching and learning. With this shift, an emphasis has also been placed on ensuring teachers have the knowledge and tools to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::876a591d9a0f7792193fd2c94e39ff15
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-1753-5.ch008
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-1753-5.ch008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.