Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"R Basiya"'
Publikováno v:
Fokus Ekonomi : Jurnal Ilmiah Ekonomi. 17:1-17
The purpose of this research is about the loyalty of private label products, which is growing very rapidly, resulting in a decline in the market share of branded manufactured products. Private label products are products that are sold in retail store
Publikováno v:
Jurnal Ilmu Manajemen dan Akuntansi Terapan (JIMAT). 13:122
This study aims to describe and analyze the effect of readiness for change and agile leadership on the dynamic capabilities of SMEs. Furthermore, this study also examines the influence of dynamic capabilities on strengthening the digital ecosystem of
Publikováno v:
Proceedings of the 3rd International Conference on Banking, Accounting, Management and Economics (ICOBAME 2020).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on Banking, Accounting, Management, and Economics (ICOBAME 2018).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Advanced Computer Science & Applications; Jul2024, Vol. 15 Issue 7, p241-248, 8p
Autor:
Edy Erianto
Publikováno v:
Jurnal Akademi Pariwisata Medan. 8:77-90
This research is motivated by a problem that occurs that guests often complain because they are not satisfied with the quality of facilities and services provided by the hotel. With the existing problems, the study was conducted to analyze the occurr